Forum www.stkklan.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Standartowe Pola Bitwy

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stkklan.fora.pl Strona Główna » Dla Początkujących. Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Standartowe Pola Bitwy
Autor Wiadomość
STKKubson
-=]StK[=-Kubson = Leader
-=]StK[=-Kubson = Leader



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

Post Standartowe Pola Bitwy
Siwa Oasis

Jedna z map kampanii afrykańskiej, zlokalizowana w Libii, przy pustyni. Alianci muszą przedostać się do niemieckiego garnizonu w oazie w celu zniszczenia dwóch PaK88 - niemieckich dział przeciwpancernych kal. 88mm. W tym celu mogą zdobyć Old City i atakować na powierzchni, albo poprzez system zalanych podziemnych jaskiń. Axis muszą obronić przynajmniej jedno działo i powstrzymać Aliantów.
Mapa dość popularna wśród graczy, dawniej często brana na klanówki, dzisiaj mniej popularna.

Allies: Są dwie możliwości: jedną z nich jest przejęcie Old City oraz wysadzenie muru (co daje save respawna) i atak powierzchnią. Drugą możliwością jest atak poprzez system zalanych jaskiń, które można osuszyć poprzez naprawę pomp. Do wybudowania jest Comand Post, gniazdo MG i 2 pompy.
Axis: Muszą bronić dział, ewentualnie niszczyć pompy i CP. Bardzo pomaga umiejętne rozstawienie min przy Garnizonie.

Rail Gun

Jedna z map kampanii europejskiej, zlokalizowana na Krymie, w okolicach Sewastopola. Działania wojenne na Krymie są zdominowane przez Dorę, największe działo kolejowe wszechczasów. Alianci muszą powstrzymać Axis przed załadowaniem i wystrzeleniem Dory. Axis muszą przetransportować amunicję i załadować działo, ochronić jej sterownicę oraz wystrzelić.

Allies: Muszą powstrzymać Axis przed wystrzeleniem pocisku z Dory wszelkimi możliwymi sposobami, m. in. poprzez uszkodzenia sterownicy działa. Do zbudowania są CP i kilka gniazd MG.
Axis: Muszą przejechać holownikiem na dziedziniec magazynu, załadować amunicję na holownik, wrócić do dźwigu, przejechać drugim holownikiem do działa i wystrzelić. W razie potrzeby naprawić sterownicę.

Warzburg Radar

Alianci usiłują ukraść części prototypów radarów 62A Würzburg do technicznej analizy. Axis muszą bronić radarów oraz zapobiec ucieczce Aliantów ze skradzionymi częściami.
Mapa typowo do FFA, ale coraz częściej gra się na niej klanówki. Średnio grywalna. Rozgrywana w nocy, dużo trawy i padający deszcz.

Allies: Przejąć Forward Bunker, wysadzić bramę oraz ewentualnie zbydować CP i
wysadzić tylne drzwi, a cele to zabranie i umieszczenie na ciężarówkę części radarów.
Axis: Chyba to oczywiste bronić radarów, ewentualnie CP i kilka gniazd karabinów.

Seawall Battery

Jedna z map kampanii afrykańskiej, zlokalizowana na północnym wybrzeżu Afryki. Ogromne, 15-calowe działo Niemców "Siegfried" niepokoi aliancką flotę na Morzu Śródziemnym oraz broni Sycylii przed próbami inwazji Aliantów. Niemcy muszą obronić "Siegfrieda" przed próbami sabotażu ze strony Aliantów.
Mapa średnio lubiana przez graczy, praktycznie nie brana na klanówki.

Allies: W celu wysadzenia mechanizmu kontrolującego działo, Alianci mają dwie możliwości. Pierwsza polega na zbudowaniu kładki umożliwiającej wejście na klif i wejście do budynku kontroli działa od frontu (wskazane jest zajęcie Forward Bunker, chociaż niekoniecznie). Drugą możliwością jest wejście do budynku od tyłu. po wcześniejszym wysadzeniu tylnej bramy. Ważnym obiektem godnym wysadzenia jest Generator, który powoduje otworzenie magnetycznych drzwi, jednak jego zniszczenie nie jest niezbędne.
Axis: Muszą bronić kontroli działa. Mogą wybudować 3 karabiny maszynowe i Comand Posta. W celu ułatwienia sobie "roboty" mogą niszczyć kładkę Aliantów, stawiać miny przy tylnym wejściu oraz wzywać naloty artyleryjskie na plażę.

Goldrush

Jedna z map kampanii afrykańskiej, zlokalizowana we wschodniej Libii. Axis strzegą złota złożonego w Banku Centralnym w Tobruku. Alianci muszą ukraść niemiecki niszczyciel czołgów - Jagdpanther - aby wysadzić wejście do banku, ukraść ciężarówkę i uciec ze złotem.
Popularna mapa, lubiana wśród graczy i często brana na klanówki (chociaż ostatnio coraz rzadziej).

Allies: Muszą ukraść czołg, eskortować go bezpiecznie na dziedziniec bankowy eliminując po drodze barykady, ukraść złoto, uciekać.
Axis: Głównym ich zadaniem jest powstrzymanie Aliantów przez kradzieżą czołgu. Jeśli to się nie powiedzie, muszą zatrzymać czołg "po drodze" za pomocą barier, artylerii, nalotów powietrznych, min, panzerfaustów lub granatów. Jeśli jednak i to spełznie na niczym i Alianci zdołają wysadzić drzwi do banku, muszą po prostu bronić złota. Pomocne jest umiejętne stawianie min.

Fueldump

Najlepsza mapa w grze! Ma coś w sobie. Może dobre położenie czy padający śnieg
??? Ale polecam tą mapę!!! Naprawdę!

Allies: Muszą wywalić w powietrze Fuela (pojemnik z benzyną). Najpierw muszą zbudować
most, lub kładkę aby przeprowadzić czołg. Za pomocą czołgu rozwalić bramę (respawn
automatycznie zachowany). Potem przejechać runelem, oraz rozwalić bramę do fuela.
Ewentualnie wybudować MG nest oraz CP. Gdy są przy fuelu należy rozwalić bramki do
fuela oraz podłożyć dynamit pod cel.

Axis: Bronić skład, wybudować CP oraz wieże z MG. Wybudować bramki do fuela.
Rozwalić również most i kładkę.

Źródło: Enemy-territory.pl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez STKKubson dnia Nie 10:59, 30 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Nie 10:58, 30 Gru 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.stkklan.fora.pl Strona Główna » Dla Początkujących. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin